Sackboy

Den här lustiga lilla filuren heter Sackboy och är med i TV-spelet LittleBigPlanet. Om ni vill virka er egen lilla sackboy finns mönstret översatt på svenska på Cissis blogg.

Nu har Sackboy flyttat! min kramgoa kille.

Om Maja

Jag heter Maja och är 28 år. Jag bor i Malmö tillsammans med min 32åriga sambo och min katt Vito. Mina intressen är sång, trädgård, djur, människor, pyssel, mat och foto. Jag jobbar 75% inom vård/omsorg.

Publicerat på 10 april, 2011, i Leksaker, Virkat. Bokmärk permalänken. Lämna en kommentar.

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

